2 Mart 2013 Cumartesi

"Frozen" güzel film!

Biraz önce "Frozen" adlı bir film izledik. Gerçi filmlerimizin arasında duruyor ne zamandır, bu akşam biraz gerilesim geldi koydum filmi. Eski çalıştığım yerde her Cuma ve Pazartesi filmci gelirdi, yıllar önce ondan aldığım bu eser Rusça çıktı iyi mi!! Menüden falan mümkün değil değiştirmek. Neyse süper komşum milyonlarca filmi arşivinde bulunduran Ezgi ve Batu çifti sağolsun hevesim kursağımda kalmadı. Pıt diye buldular arşivden filmi :)

Filme gelince uzun zamandır bu kadar gerildiğim bir film izlememiştim. Yani bu uzun zamandır gerilim filmi izlemediğim için mi yoksa film gerçekten çok gergin geçtiği için mi sizler karar verirsiniz artık :)
Doğum öncesi birkaç sene ve doğum sonrasında dağa gidemiyor olsam da kayak ve snowboard yapmayı çok severim. Düşündüm de sevecek kadar hatırlıyor muyum acaba, eğer bisiklete binmek gibi unutulmayan birşeyse kesin sevmeye devam ediyorumdur. Sonuçta 5 yaşımdan beri, bir kaç sene öncesine kadar her kış kayak yapmaya giden biriydim. Bu zamanın son 4 senesi de boardla geçti. Umarım unutmamışımdır.
Hey gidi günler :)

Film de adından da anlaşılacağı gibi dağda geçen bir gerilim hikayesi. Aslında hikaye çok klasik ama olayların akışı boş gerilim filmi severlere ( benim gibi :)) akıcı gelecektir. Film bittiğinde acaba gerçek bir hikayeden alıntı mı diye düşündüm ama "written and directed by Adam Green" yazdı. Demek ki adam oturmuş yazmış.
Film öyle öğretici cinsten bir film değil öncelikle onu söyliyim dediğim gibi boş gerilim filmi sevenlere hitap eden bir film. Ama ben tabiki de bu filmden birşeyler öğrendim :)
Neymiş; Karanlıkta kayak yapmayı istemek saçmalıkmış, bir de tüm köpekler kurt soyundan geliyorsa bizim Patik köpek mökek değil arkadaş :) Aslında yazacak bir iki neymiş daha var da onları yazarsam filmin detayı hakkında bilgi vermiş olurum. Sonuç Titanic filminden çıkarken "Filmin sonunda gemi battı" diyene kızan insan  modeli gibi olmasın :) Herkese iyi seyirler dilerim!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder