9 Mart 2013 Cumartesi

İsme özel bereketli dinozor kumbaralar!

Geçen hafta sevgili arkadaşım Ezgi'den çok güzel bir hediye aldım. Adıma özel bir "Dinozor kumbara" :) Bu hediyenin geliş tarihi "8 Mart kadınlar günü" olduğu için benim kadınlar günü hediyem oldu. Bu aralar biraz da harcama yaptım acaba tutumlu ol mu diyor bana diye de düşünmedim değil :) Şaka bir yana, benden çok Beren'in ilgisini çekti bu sürpriz hediye. Dinozorun kafasını yemeye çalışmalar, para deliğine parmak sokmaya çalışmalar, dinozorun yüzüne bakıp kendi dilinde bir şeyler anlatmalar :) Ailecek çok eğlendik..Babalara, annelere, arkadaşlara, dostlara yüz güldürecek, minik bir hediye alternatifi, paylaşmak istedim, kendisini D&R store'larda bulabilirsiniz! Ezgi'cim sana da ayrıca çok çok teşekkür ederim :)


İşte karşınızda Sakin ve etkileyici, evrenin en çarpıcı dişlerine sahip İremosaurus!
 Malum Türkçe lastik gibi dil, lütfen adımı Türkçe'de gaz çıkarmak anlamına gelen bir kelime ile bağdaştırıp kalbimi kırmayınız :)

2 yorum:

  1. Canım rica ederim. Minicik bir hediye. çok mutlu oldum yazın için de, dinozorunu beğendiğin için de :) biriktir bakalım paraları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende artık para biriktirmeye başlayabileceğim :) Gerçekten çok teşekkür ederim düşünmen bile yeterdi :)

      Sil