11 Ocak 2016 Pazartesi

Yine mi çok ara verdik!

Bu yazım, tekrar blogger hayatıma, kendi kendime yazıp deşarj olmaya, deneyimlerimi paylaşmaya (okuyanlardan allah razı olsun), içimi dökmeye, anneliği ve artık iki çocuklu olan minnak hayatımı anlatmaya geri döndüğümün habercisidir. 2016'da böyle başlasın bakalım.

Ben aslında bu yazma işlerini çok seviyorum. Ama boş zamanlarımı öyle çok şeyle doldurmuşum ki bir türlü ara verdiğim blogumu tekrar canlandıramadım. Ama artık yeter, sevgili arkadaşım Esra Akkoyunlu bana içimdeki blogger ruhunu kendisi de çok güzel bir blog kurarak hatırlattı. Benim blogum sadece anne - bebek blogu değil yani değildi aslında :) Bundan sonrası için söz veremiyorum çünkü malum bebekleri ikileyince paylaşacak daha çok bebek anısı, önerisi oluşuyor. Bakalım hep birlikte yaşayıp göreceğiz.

Bu arada yeni çağa uyum sağladım da canım bloguma instagram hesabı açtım :) Ee bir zahmet takip ediverin






 iromanyablog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder