4 Şubat 2013 Pazartesi

Bugün oğlum tam 1,5 yaşında!

Vay be zaman ne çabuk geçti...Daha dün gibi Beren'i kucağıma aldığım gün. Derler ya ömür geçiyor gibi bir giriş yapmayacağım tabi ki de :)) Şaka bir yana ne güzel geçti bu bir buçuk sene. Ayyy ne çok şey oldu aslında bu süreçte.

Nasıl başladı bu hikaye..

 4 Ağustos sabahı hiç uyumadan (heyecan tavan tabi) hastaneye gittik maaaaile :) Hayatımın en mutlu en heyecanlı günüydü diyebilirim. Hep diyorum ya kalabalıkları severim diye herkesi diktim sabahın köründe ayağa! Sevgili komşularımız, Moriz Fotoğrafçıları Yasime ve Gözde de bizimle birlikte tüm bu süreçte koşturdular sağolsunlar. Ameliyat zamanı geldi, ben güya epidural anestezi ile sezaryen olacaktım ama 50 kişide bir olan bana denk geldi. Epidural tam tutmadı, genel anesteziye aldılar. Şimdi düşünüyorum da aslında iyi ki de böyle olmuş. Neyse ameliyathane maceralarım aslında ayrı bir yazı konusu ama küçük detay vermeden edemeyeceğim, ben yılların lens kullanıcısı olarak bebeğimin doğumunu göreceğim diye lenslerimle indim ameliyathaneye, durum genel anesteziye dönünce bu sefer lensleri çıkarmak gerekti. Kollarımda kablolar, elimde serum, lens kutusu aratıyorum millete. Neyse çok geçmeden bulduk, lensler çıktı, fotolar çekildi ve saniyeler içerisinde daldım uykuya. Gözlerimi açtığımda yanımda bir hasta bakıcı vardı boş bir oda da ( ayılma odası), ilk sorduğum soru lenslerim nerede acaba oldu. Sonra bebek iyi mi, nasıl geçti gibi tipik endişe soruları. Sonraki bir kaç saat çok net değil, hatta hiç net değil, direk hatırlamıyorum.




Sonra çıktık odaya, Beren geldi, bembeyaz, minnacık bir insan yavrusu. Ay nasıl bakacağım ben bu minnoşa, nasıl doyuracağım, derdini anlayabilecek miyim gibi milyonlarca soru işareti ile aldım kucağıma Beren'i. Ve bizim hikayemiz böylece başladı.
Sonra günler günleri, aylar ayları kovaladı. Beren döndü, Beren güldü, Beren emekledi, Beren konuştu, Beren yürüdü, Beren koştu, Beren hasta oldu, Beren düştü, Beren annesini çıldırttı, Beren annesinin bir tanesi oldu, Beren geldi, Beren okula başladı derken şimdi oğlum 1,5 yaşında oldu.Daha nice güzel günlerimizin birlikte geçmesi dileklerimle...







3 yorum:

  1. Beren çok ama çok tatlı ve de çok akıllı. İyi ki de doğurmuşun şekercim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nesobaby! Daha iyileri sizin olsun inşallah :))

      Sil
  2. İlk söylediğini söyleyeyim kardeşin olarak şekerim.. "allık nerde?" :) fotoğraf için güzel olmak lazım. o narkozda bile aklında bu vardı :) iyi hayatımdasınız yeğenim ve biricik güzel annesi!!!

    YanıtlaSil