25 Mayıs 2013 Cumartesi

Fısıltı, Çığlık,Sessizlik,Final dörtlüsü

Hani derler ya hobileriniz nedir, tüm İK sayfalarının Cv doldurma bölümlerinde vardır. Benim hobim hep kitap okumak, alışveriş yapmak gibi aslında hobi değil gerçek hayatın içinde olması gereken şeylerden oluşmuştur. Ayol kitap okumak hobi mi, bir mecburiyet sanki aynı alışveriş gibi :)) Neyse Bero doğdu doğalı çok kitap okuyamaz olmuştum. Zaten çok da meraklı mıyım no :) Ama ilgimi çeken bir seri yakaladım mı bırakamıyorum, direk sabahlara kadar ne olacak nasıl olacak, sonu nasıl bitecek??...Hep söylerim ben sabırsız insanım hemen herşeyin sonunu öğrenmem gerek.

Bir kitap serisine vuruldum bu ara. Yani aslında bitireli çok oldu kitapları ama bir türlü yazma fırsatım olamadı. (gezmelerden, tozmalardan :) ) 

Bu serinin yazarı "Becca Fitzpatrick" soyunu sopunu merak eden araştırır artık :) Bu kitaplar ilk serisi. Aslında benim gibi "Alacakaranlık" serisini sevenler için biçilmemiş kaftan. Çok heyecanlı, bol gerilimli , üstelik imkansız aşk imkanlıya dönüşüyor. Ayyyy ben daha ne isterim. Özetle cennetten kovulmuş bir melek ile senin benim gibi bir insanın yaşadığı aşk hikayesi :) Ama çokça aksiyon var, araştırdım biraz filmi de çekilecekmiş :)  Daha ne isterim haha :)) 

Yine söylüyorum benim gibi fantastik hikaye sevenlerdenseniz bu seriyi elinizden bırakamazsınız, gece...gündüz.....





1 yorum:

  1. okuduğum en etkileyici ve elimden bırakmak istemediğim özel kitaplardan oldular.

    YanıtlaSil